Introductie
Word jij blij van een dynamische rol waarin je jouw kennis, initiatief en drive kunt inzetten ter ondersteuning van jouw HR-collega’s? Sluit je aan als HR-Officer bij TSS en maak samen het verschil.
Organisatie
Total Specific Solutions (TSS) heeft in Europa ruim 150 autonome Business Units, die allen specialistische softwareoplossingen bieden voor een gerichte markt. Al deze Business Units delen dezelfde kernwaarden; toegewijd, ondernemend, vooruitstrevend.
Als HR Officer ondersteun je 3 business units in Amersfoort, Nieuw-Vennep en Harderwijk. Amersfoort zal jouw standplaats zijn, waarbij hybride werken uiteraard een optie is.
Jouw team bestaat uit een HR-manager, 2 HR Business Partners, 7 HR Consultants en samen met jou 2 HR Officers. Je werkt samen als één team, en vertegenwoordigt gezamenlijk HR. De cultuur kenmerkt zich als informeel, laagdrempelig en de collega’s weten elkaar goed te vinden.
Functie
Als HR Officer ben je het eerste aanspreekpunt voor de medewerkers en HR consultants. Je beantwoordt vragen over diverse HR thema’s in de volle breedte (van verlof tot salaris en van juridische zaken tot vacatures) en je ondersteunt de HR consultant bij specifieke projecten. Hierbij krijg jij de vrijheid om aan te geven waar je energie van krijgt zoals bijvoorbeeld projecten op het gebied van: AVG, recruitment of het personeelshandboek.
Een greep uit de andere werkzaamheden:
- Administratieve afhandeling van in-, door-, en uitstroom van de medewerkers (in AFAS)
- Maandelijkse coördinatie van de salarisverwerking en alle mutaties, je werkt samen met een externe partij;
- Contactpersoon voor onze wagenparkbeheerder, pensioenuitvoerder en arbodienst;
- Proactief opvolgen van verlof- en verzuimprocessen en (interne) opleidingsprogramma’s;
- Administratief coördineren van de functionerings- en beoordelingscyclus
Kortom, jij wordt blij van dynamiek en afwisseling tussen verschillende taken en werkzaamheden en je krijgt energie van het verder helpen van jouw collega’s en de organisatie.
Functie-eisen
- Een beschikbaarheid van 24-28 uur per week;
- Ervaring met HR wet- en regelgeving;
- Je bent pro-actief, flexibel en neemt verantwoordelijkheid en eigenaarschap;
- Je werkt nauwkeurig en discreet.
Aanbod
- Gezonde balans tussen werken vanuit huis en op locatie;
- Een persoonlijk ontwikkelplan om je te helpen in jouw ambitie en deze kansen kracht bij te zetten;
- Een passend salaris en een goede pensioenregeling;
- Alles wat je nodig hebt om jouw werk goed uit te kunnen voeren, zoals een laptop, telefoon met abonnement en een goede thuiswerkplek;
- Vakantiegeld en 26 vakantiedagen;
- De mogelijkheid om de Nederlandse feestdagen om te wisselen voor feestdagen uit een andere cultuur.
Sollicitatie
Solliciteren kan via onderstaande ‘Sollicitatie’ button
Heb je vragen of wil je meer informatie over deze vacature neem dan contact op met onze consultant: Willemijn van de Crommenacker / 06-52405601
Op de hoogte blijven binnen jouw vakgebied en van interessante vacatures en opdrachten? Volg onze LinkedIn Bedrijfspagina en meld je aan voor deelname aan onze LinkedIn Groep voor Sales en Marketing Management en Professionals Nederland en België.