Introductie

Heb jij een passie voor de gezondheidszorg en help je graag klanten met complexe softwareoplossingen? Voor PharmaPartners zijn we op zoek naar een gedreven Customer Support Specialist die zichzelf wil ontwikkelen binnen de organisatie. Is dit de uitdaging die je zoekt? Ontdek dan meer over deze rol!

Organisatie

Als onderdeel van Total Specific Solutions (TSS), levert PharmaPartners al meer dan 40 jaar innovatieve softwareoplossingen aan de eerstelijnszorg. PharmaPartners is marktleider op het gebied van zorgsystemen, waarbij ze de softwarebehoeften van apotheken, huisartsen, ziekenhuisapotheken en medisch specialisten naadloos bedienen. Jouw bijdrage betekent een directe impact op de kwaliteit van zorgverlening overal in Nederland.

Functie

Als Customer Care Specialist ben jij hét aanspreekpunt voor de apotheken. Je staat deze apothekers en apothekersassistenten zowel telefonisch, via de chat als via het online klantenportal te woord en helpt hen met al hun vragen over en problemen met Pharmacom. Vanuit jouw rol ondersteun jij de klanten en voorzie je hen waar mogelijk direct van een antwoord, zo nodig met hulp van een ervaren collega. Zijn er vragen waar je niet direct een antwoord op hebt? Elke week krijg je de tijd om dieper onderzoek te doen, zodat je ook deze vragen kunt beantwoorden. Mocht je na het onderzoek nog steeds geen sluitend antwoord hebben, dan zet je de vraag door naar je collega’s op de tweede lijn. Dit zijn ervaren Customer Care Specialisten, die al wat langer meedraaien en daardoor dieper in de meldingen kunnen duiken.

Functie-eisen

Wij zijn op zoek naar een kandidaat met:

  • Je hebt minimaal een MBO+ opleiding afgerond of bezit HBO werk- en denkniveau;
  • Je bent communicatief sterk en beheerst de Nederlandse taal;
  • Je hebt affiniteit met ICT en de zorgsector;
  • Je hebt analytische vaardigheden en je bent servicegericht;
  • Je bent een doorzetter die zelfstandig kan werken en een natuurlijke drang heeft om zichzelf zowel persoonlijk als professioneel te ontwikkelen;
  • Een beschikbaarheid van minimaal 32 tot 40 uur.

Aanbod

  • Een kans om te groeien en te leren binnen jouw vakgebied door deelname aan een intern opleidingsprogramma;
  • Een open en hechte werksfeer waar samenwerking en eerlijkheid centraal staan;
  • Flexibele werktijden met een optie tot thuiswerken, inclusief een thuiswerkvergoeding;
  • Een competitief salarispakket inclusief reiskostenvergoeding, pensioenregeling, 26 vakantiedagen, 8,33% vakantiegeld, en een persoonlijk budget van €500,- voor bijvoorbeeld een sportabonnement.

Sollicitatie

Solliciteren kan via onderstaande ‘Sollicitatie’ button

Ben je klaar om je aan te sluiten bij een team dat dagelijks werkt aan de verbetering van de gezondheidszorg? Solliciteren kan via onderstaande ‘Sollicitatie’ button

Heb je vragen of wil je meer informatie over deze vacature neem dan contact op met een van onze consultants:

Aukje Koks +316-37446812

Of

Willemijn van de Crommenacker +316-52405601

 

Op de hoogte blijven binnen jouw vakgebied en van interessante vacatures en opdrachten? Volg onze LinkedIn Bedrijfspagina en meld je aan voor deelname aan onze LinkedIn groep ICT professionals Nederland en België.