Introductie

Word jij enthousiast van het helpen van klanten en draag je graag je steentje bij aan de gezondheidszorg in Nederland? Lees dan snel verder!

Organisatie

Sanday is het resultaat van een mooie fusie tussen Promedico en Omnihis. Samen vormen zij een dynamische organisatie die veilige, gebruikersgerichte softwareoplossingen creëert om de eerstelijnszorg naadloos te verbinden met andere zorgprofessionals en partners. Door slim te verbinden, maken zij de zorg in Nederland elke dag een beetje beter en efficiënter. Hun motto? “Slim samenwerken voor betere zorg!” Met meer dan 35 jaar aan technische expertise in hun achterzak, werken zij samen met een team van meer dan 150 collega’s om de software tot in de puntjes te verfijnen. ‘Sanday mensen’ zijn echte IT-professionals met een zorghart!

Functie

Als Customer Support Specialist bij Sanday ben jij hét eerste aanspreekpunt voor de klanten. Je ondersteunt hen in hun dagelijkse werkzaamheden en helpt hen met al hun vragen over en problemen met de software. Je voorziet hen waar mogelijk direct van een antwoord, zo nodig met hulp van een ervaren collega en zorgt ervoor dat de werkprocessen soepel verlopen. Samen met een jong en ervaren team werk je nauw samen met de Development-afdeling, waarbij jij en je collega’s de essentiële schakel vormen tussen de gebruikers en de softwareontwikkeling.

Samengevat:

  • Je biedt op afstand ondersteuning aan de gebruikers van de software;
  • Je maakt een gedetailleerde beschrijving van een incident, service of wens van de gebruiker;
  • Je bewaakt de voortgang van dit incident, deze service of wens;
  • Je deelt jouw kennis met gebruikers en collega’s.

Functie-eisen

  • Minimaal een afgeronde mbo4-opleiding
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in spreken als schrijven
  • Klantgerichte en open houding, met een passie voor probleemoplossing
  • Energie en enthousiasme voor het helpen van mensen
  • Basiskennis van computers
  • Ervaring met servicedeskregistratie (pre)
  • Beschikbaarheid van minimaal 28 uur per week

Sanday biedt een uitgebreide begeleiding om je alle ins en outs van het product te leren, zodat je zelfstandig en met vertrouwen aan de slag kunt.

Aanbod

  • 2.600 – tot €3.400 bruto per maand (obv 40 uur per week)
  • 26 vakantiedagen (en de mogelijkheid om bij te kopen), extra verlof bij jubilea of om vrijwilligerswerk te doen
  • Reiskostenvergoeding
  • Een goede pensioenregeling bij Zwitserleven
  • Hybride werken met minimaal 2 dagen vanuit kantoor in Utrecht
  • Thuiswerkvergoeding en een bijdrage voor jouw thuiswerkplek
  • Een ruim trainings- en opleidingsbudget
  • Member-gets-member regeling; een bonus bij het aanbrengen van een nieuwe collega
  • Een eigen bedrijfsmasseuse, fruit op het werk, fanatieke tafelvoetbaltegenstanders en een gezellige personeelsvereniging met uitjes, bbq’s, brunches en borrels!

Sollicitatie

Zie jij jezelf terug in deze omschrijving? Solliciteren kan via onderstaande ‘Sollicitatie’ button

 

Heb je vragen of wil je meer informatie over deze vacature neem dan contact op met onze consultant:

Willemijn van de Crommenacker: w.vdcrommenacker@lefit.nl / +316-52405601

of 

Lisa van Ool: l.vanool@lefit.nl / +316-52405601

 

Op de hoogte blijven binnen jouw vakgebied en van interessante vacatures en opdrachten? Volg onze LinkedIn Bedrijfspagina en meld je aan voor deelname aan onze LinkedIn groep ICT professionals Nederland en België.