Introductie

Heb jij meerdere jaren ervaring als Applicatiebeheerder en ben je toe aan een leuke, nieuwe werkomgeving met een link naar de zorgsector? Voel jij je daarnaast als een vis in het water in een jong, dynamisch en veelzijdig bedrijf? Lees dan snel verder.

Organisatie

Onze opdrachtgever ondersteunt werkgevers in het vitaal en inzetbaar houden van medewerkers om verzuim te voorkomen en meer productiviteit te realiseren. Het is haar missie om iedereen die kan werken, duurzaam te laten participeren. Daarom verzorgt zij onderscheidende dienstverlening op de gebieden preventie, verzuim en arbeidsmobiliteit. Hiermee zal zij de inzetbaarheid van medewerkers van haar klanten duurzaam bevorderen. Duurzaam vertrouwen is erg belangrijk.

Momenteel werken er zo’n 450 mensen bij de diverse (9) dochterbedrijven, waarvan 35 op het Shared Service Center (SSC). Het SSC bestaat uit de afdelingen ICT, HR, Financiën, Business Control, Juridische Zaken & Privacy, Kwaliteit en Inkoop en faciliteert hiermee de diverse dochterondernemingen.

Functie

Als Functioneel Applicatiebeheerder bied je ondersteuning bij de inrichting en het beheer van diverse applicaties. Je bent de schakel tussen Business & ICT, je vertaalt de gebruikerswensen in requirements die je zelf of met behulp van leveranciers gaat invullen.

Je zal onderdeel worden van een klein team (7 personen), dus zelfstandig beheer doen is geen probleem voor je en je eigen kleine projecten kan je ook prima leiden. Voor de grotere projecten werk je samen met onze Project Manager ICT.

Bij deze organisatie ben je veel meer dan ‘slechts’ applicatiebeheerder! Het is een jong bedrijf, waar nog niet alles vast staat en er nog veel ruimte is voor ontwikkeling, verbetering en optimalisatie.

De dochterbedrijven bevinden zich op kantoorlocaties in heel Nederland. Jij wordt, net als je collega’s, één a twee keer in de week op het hoofdkantoor verwacht. Hier is eens per week een gezamenlijke werkdag met een team-overleg en lunch met je (directe) collega’s.

Je werkzaamheden bestaan verder uit:

  • Ondersteunen bij inrichting en beheer van informatiesystemen binnen de diverse locaties/dochterbedrijven;
  • Implementatie en beheer van koppelingen
  • Onderzoeken en oplossen van veelvoorkomende al dan niet complexe problemen;
  • Zelfstandig testen en begeleiden van de implementatie van updates;
  • Het onderhouden van contacten met leveranciers van informatiesystemen;
  • Het inrichten van de interne klantomgeving;
  • Plannen, prioriteren en testen van software ontwikkeling;
  • Bewaken van data integriteit en in lijn daarmee ook het uitvoeren van SQL scripts;
  • Verzorgen en door-ontwikkelen van trainingen;
  • Aanleveren van input voor managementinformatie, intern en extern;
  • Zorgen dragen voor correcte relevante werkprotocollen en registraties t.b.v. het kwaliteitsmanagementsysteem.

Functie-eisen

  • Leergierig, communicatief vaardig en analytische sterk;
  • HBO werk- en denkniveau;
  • Je weet wat Agile werken inhoudt, Scrum is voor jou een bekend framework en het is een pre wanneer je binnen een DevOps team gewerkt hebt;.
  • Goede beheersing van Windows(omgeving) en Office (Word, Excel, PowerPoint);
  • Ervaring op het gebied van Consultancy of inhoudelijke kennis van de applicaties VerzuimXpert en/of Exact Synergy is een pré;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

Aanbod

  • Een salaris dat, afhankelijk van opleiding en ervaring, ligt tussen de EUR 3.000 en EUR 5.000 bpm op basis van 40 uur/week;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden bij een dienstverband van 32-40 uur per week;
  • Een hybride rol in een fijne, informele werkomgeving met betrokken collega’s;
  • De mogelijkheid om +/- 3 dagen per week vanuit huis te werken waarbij opdrachtgever je voorziet van de benodigde faciliteiten;
  • Goede ontwikkel- en opleidingsmogelijkheden via de eigen Academy;
  • 25 Verlofdagen (bij een 40-urige werkweek), 2 studie verlofdagen (optioneel) en de mogelijkheid om 5 dagen per jaar bij te kopen;
  • Deelname aan een collectieve zorgverzekering en een goede pensioenregeling;
  • Deelname aan leuke ontspannen activiteiten die meermaals per jaar georganiseerd worden.

Sollicitatie

Solliciteren kan via onderstaande ‘Sollicitatie’ button

Heb je vragen/ wil je meer informatie, neem contact op met onze consultant:

Rick Saelman: 06-53311430 / r.saelman@lefit.nl

Op de hoogte blijven binnen jouw vakgebied en van interessante vacatures en opdrachten? Volg onzeLinkedIn Bedrijfspaginaen meld je aan voor deelname aan onzeLinkedIn groepICT professionals Nederland en België.