Introductie

Ben jij een ervaren functioneel beheerder die energie krijgt van bouwen en ontwikkelen? Draag je daarnaast graag je steentje bij aan de maatschappij? Lees dan snel verder!

Organisatie

WonenBreburg is een ambitieuze woningcorporatie. Samen met ongeveer 400 collega’s bieden dagelijks een thuis aan zo’n 40.000 mensen in Breda en Tilburg, nu en in de toekomst. Tevredenheid van de huurders, duurzaamheid, betaalbaarheid en beschikbaarheid van kwalitatief voldoende woningen centraal staan centraal. 

Technologie en data worden de komende jaren voor WonenBreburg daarmee steeds belangrijker, hier wordt dan ook vol op ingezet. De IT-organisatie ontwikkelt zich om de digitale transformatie waar WonenBreburg voor staat optimaal te ondersteunen. De organisatie beweegt en dat biedt mooie kansen om samen mee aan de slag te gaan! Dus hou je van bouwen en ontwikkelen? Dan is dit de plek waar je impact kan maken. 

Functie

Als ervaren functioneel beheerder bij WonenBreburg draag je samen met de kerngebruikers en leidinggevenden de verantwoordelijkheid voor een naadloze afstemming van applicaties, data en processen binnen het domein Huurders en Wijken. Dit doe je in nauwe samenwerking met kerngebruikers, applicatiebeheerders en de adviseur informatiemanagement. Je blinkt uit in zelfstandig en projectmatig werken, met scherp oog voor procesoptimalisatie en datakwaliteit. Je stelt verbeterplannen op en neemt de regie bij het doorvoeren van deze wijzigingen. 

Ook draag je actief bij aan de doorontwikkeling en professionalisering van functioneel beheer binnen de organisatie. Je begeleidt collega’s functioneel beheerders in hun ontwikkeling en samen met de Manager Digitale Transformatie (aan wie je ook zult rapporteren) denk je beleidsmatig/ organisatorisch mee over het verder vertalen van de visie van en centrale thema’s in de organisatie, naar het functioneel beheer. Uiteraard krijg je alle vrijheid om deze stappen vervolgens concreet te maken en op te pakken.

Functie-eisen

Wij zijn op zoek naar een kandidaat met:

  •  HBO werk- en denkniveau in de richting van ICT / (bedrijfskundige)informatica;
  •  Kennis en ervaring met functioneel beheer;
  • Kennis van BiSL, ERP Empire en Embrace zijn een pré;
  • Ervaring in of affiniteit met de woningcorporatie branche;
  • Een flexibele houding, oplossingsgerichte mentaliteit en goede communicatieve vaardigheden.

Aanbod

  •  Salarisschaal I van de CAO Woondiensten (tussen € 3.870,- en € 5.376,- op basis van een 36-urige werkweek);
  • Flexibiliteit door hybride werken. Om hybride werken mogelijk te maken kun je gebruikmaken van de thuiswerkwinkel (€ 700,-) om je thuiswerkplek goed in te richten en kun je een thuiswerkvergoeding dagelijks declareren;
  • Een 36-urige werkweek naar eigen inzicht in te delen;
  • Volop ruimte om je te ontwikkelen en cursussen te volgen en een individueel loopbaanontwikkelingsbudget (€900,- per kalenderjaar);
  • Een jaarlijks vitaliteitsbudget van € 450,- netto te besteden aan bijvoorbeeld je sportabonnement, sportkleding, wellness, etc.;
  • 26 vakantiedagen op basis van de 36-urige werkweek. Het is mogelijk om meer dagen bij te kopen (van bijvoorbeeld je jaarlijkse gratificatie of vakantiegeld), óf om vakantiedagen te verkopen;
  •  Een goede pensioenregeling;
  • Een team van enthousiaste en gedreven collega’s en we hebben een actieve personeelsvereniging die de leukste uitjes organiseert.
  • Een moderne werkgever waar veel plek is voor eigen inspraak en waar je je vakmanschap goed kan laten zien.

Sollicitatie

Klinkt dit als de perfecte uitdaging? Solliciteren kan via onderstaande ‘Sollicitatie’ button

Heb je vragen of wil je meer informatie over deze vacature neem dan contact op met onze consultant: 

Ivo Niesen / 06-24860308

Op de hoogte blijven binnen jouw vakgebied en van interessante vacatures en opdrachten? Volg onze LinkedIn Bedrijfspagina en meld je aan voor deelname aan onze LinkedIn groep ICT professionals Nederland en België.