Introductie

Ben jij een ervaren functioneel beheerder die energie krijgt van bouwen en ontwikkelen? Heb je affiniteit met vastgoed en onderhoud en wil je bijdragen aan de digitale toekomst van een maatschappelijk betrokken organisatie? Lees dan snel verder!

Organisatie

WonenBreburg is een ambitieuze woningcorporatie. Samen met ongeveer 400 collega’s bieden ze dagelijks een thuis aan zo’n 40.000 mensen in Breda en Tilburg, nu en in de toekomst. Tevredenheid van de huurders, duurzaamheid, betaalbaarheid en beschikbaarheid van kwalitatief voldoende woningen staan centraal.

Technologie en data spelen een steeds grotere rol binnen WonenBreburg. De IT-organisatie (team digitale dienstverlening, ca. 25 FTE) ontwikkelt zich om de digitale transformatie optimaal te ondersteunen. De organisatie beweegt en dat biedt mooie kansen om samen impact te maken! Hou je van bouwen en draag je met jouw ervaring graag bij aan de te maken stappen met het team applicatiebeheerders? Dan is dit de plek waar jij het verschil kunt maken.

Functie

Wonen Breburg heeft een forse ambitie en strategisch programma op ‘digitalisering Vastgoed & Onderhoud’. Als ervaren functioneel beheerder binnen het domein Vastgoed & Onderhoud speel je een sleutelrol. Je neemt deel aan projecten, draagt bij in het op orde brengen van vastgoeddata en het optimaliseren van het gebruik van en proces rondom applicaties. Je werkt nauw samen met kerngebruikers, applicatiebeheerders en de adviseur informatiemanagement. Jouw doel? Zorgen dat de applicaties optimaal worden benut en bijdragen aan een solide digitaal vastgoedfundament. Daarnaast werk je met je collega’s toe naar het opzetten van een Bouw Informatie Model (BIM) en de ontwikkeling van een ‘digital twin’ om vastgoed digitaal te representeren en onderhoud beter te kunnen plannen.

Ook draag je actief bij aan de doorontwikkeling en professionalisering van functioneel beheer binnen de organisatie. Je begeleidt collega functioneel beheerders in hun ontwikkeling en je denkt beleidsmatig/ organisatorisch mee over het verder vertalen van de visie en centrale thema’s in de organisatie, naar het functioneel beheer. Uiteraard krijg je alle vrijheid om deze stappen vervolgens concreet te maken en op te pakken.

Functie-eisen

  • Wij zijn op zoek naar een kandidaat met:
  • Minimaal HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur in ICT, (bedrijfskundige) informatica of vastgoed.
  • Kennis en ervaring met functioneel beheer en bij voorkeur ook vastgoedprocessen.
  • Ervaring met applicaties zoals Empire, Connect-IT, Vastgoedcloud en Vabi is een pré.
  • Affiniteit met datakwaliteit, procesoptimalisatie en digitale transformatie.
  • Een flexibele houding, oplossingsgerichte mentaliteit en sterke communicatieve vaardigheden.
  • Een aantoonbare drive om zichzelf en de organisatie te ontwikkelen.

Aanbod

  • Salarisschaal I van de CAO Woondiensten (€ 3.870,- tot € 5.376,- op basis van 36 uur).
  • Flexibiliteit door hybride werken en een thuiswerkwinkelbudget van € 700,-.
  • Thuiswerkvergoeding per werkdag.
  • Een 36-urige werkweek met flexibele indeling.
  • Ontwikkelingsmogelijkheden, cursussen en een individueel loopbaanbudget (€ 900,- per jaar).
  • Jaarlijks vitaliteitsbudget van € 450,- voor sport, wellness en meer.
  • 26 vakantiedagen (mogelijkheid tot bijkopen of verkopen).
  • Goede pensioenregeling.
  • Enthousiaste collega’s en een actieve personeelsvereniging.
  • Een moderne werkgever met veel ruimte voor inspraak en vakmanschap.

Sollicitatie

Klinkt dit als de perfecte uitdaging? Solliciteren kan via onderstaande ‘Sollicitatie’ button.

Heb je vragen of wil je meer informatie over deze vacature? Neem dan contact op met onze consultants:

Ivo Niesen / 06-24860308
Stefan Videler / 06-43175752

Op de hoogte blijven binnen jouw vakgebied en van interessante vacatures en opdrachten? Volg onze LinkedIn Bedrijfspagina en meld je aan voor deelname aan onze LinkedIn groep ICT professionals Nederland en België.