Introductie

Wil jij de schakel zijn tussen de klant en de interne organisatie? En werk je graag in een organisatie waar ontwikkeling centraal staat? Bij PharmaPartners komt dit samen in de rol van medewerker binnendienst. Nieuwsgierig? Lees dan snel verder!

Organisatie

PharmaPartners (onderdeel Total Specific Solutions) ontwikkelt en beheert zorgsystemen voor de eerstelijns zorg. Zij leveren software voor apotheken, huisartsen, huisartsenposten, ziekenhuisapotheken, medisch specialisten, geïntegreerde eerstelijns zorgorganisaties en patiënten. In ruim 40 jaar tijd hebben ze zich ontwikkeld tot dé marktleider op het gebied van software in de eerstelijnszorg. Daar kan jij een bijdrage aan leveren!

Als medewerker binnendienst maak je deel uit van de Business Unit Huisartsen, deze business unit ondersteunt huisartsen met software voor hun core business activiteiten. Zij helpen huisartsen om efficiënt te werken waarbij de veiligheid van de patiënt continu wordt bewaakt. 

Functie

Als Medewerker Binnendienst bij PharmaPartners ben je het eerste aanspreekpunt voor zowel de klanten als de interne organisatie (zoals accountmanagers en consultants) op het gebied van prijsafspraken en productinformatie. Je schakelt met de consultants, customer support medewerkers, het MT en je ondersteunt de Manager Sales en Marketing waar nodig. Zo ben je verantwoordelijk voor het contract- en debiteuren beheer, het uitwerken en opvolgen van offertes en facturen en het up-to-date houden van de klantgegevens. Daarnaast sta je klanten telefonisch en per e-mail te woord bij het correct afhandelen van vragen en klachten en informeer je hen pro-actief over de modules van Medicom. Je krijgt veel eigen verantwoordelijkheid en geen dag is hetzelfde!

 

Zorg dragen voor de klant staat bij PharmaPartners centraal. Communicatieve vaardigheden, klantgerichtheid en inlevingsvermogen zijn hierbij van essentieel belang.

Functie-eisen

Wij zijn op zoek naar een kandidaat met:

  • Een afgeronde MBO/HBO-opleiding
  • Ervaring in een soortgelijke functie;
  • Cijfermatig goed onderlegd;
  • Een klantvriendelijke, resultaatgerichte en accurate manier van werken;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en beheersing van de Nederlandse taal;
  • Minimaal 32 uur beschikbaar

Aanbod

  • Een passend salaris met 8,33% vakantiegeld en een variabele beloning;
  • 26 vakantiedagen (met de mogelijkheid om 5 dagen extra bij te kopen);
  • Een uitstekende pensioensregeling;
  • Reiskosten vergoeding, thuiswerkvergoeding en mogelijkheid tot collectiviteits zorgverzekering;
  • Een persoonlijk budget van 500 euro te besteden aan bijvoorbeeld een sportabonnement of eigen ontwikkeling;
  • Extra budget voor opleidingen binnen jouw vakgebied en deelname aan een intern opleidingsprogramma;
  • Voldoende kansen om je verder door te ontwikkelen binnen de organisatie;
  • Een prettige bedrijfscultuur waarin je samen (hard) werkt om de beste klantenservice te leveren.

Sollicitatie

Zie jij jezelf terug in deze omschrijving? Solliciteren kan via onderstaande ‘Sollicitatie’ button

 

Heb je vragen of wil je meer informatie over deze vacature neem dan contact op met onze consultant:

 

Willemijn van de Crommenacker +316-52405601

 

of 

 

Lisa van Ool +316-52405601

 

Op de hoogte blijven binnen jouw vakgebied en van interessante vacatures en opdrachten? Volg onze LinkedIn Bedrijfspagina en meld je aan voor deelname aan onze LinkedIn groep ICT professionals Nederland en België.