Introductie

Ben jij een gedreven financieel professional met een passie voor optimalisatie en efficiëntie? Werk jij graag in een internationale omgeving? Lees dan verder!

Organisatie

IPCO ontwerpt en bouwt in Breda machines voor de voedingsmiddelenindustrie (specialist en marktleider op het gebied chocolate en food machines). De vestiging Breda telt circa 35 medewerkers. De in Breda gefabriceerde productielijnen en/of speciaal machines zijn bestemd voor klanten in de hele wereld.

 

Het Zweedse moederbedrijf IPCO Process Systems is wereldwijd actief op het gebied van industriële procesoplossingen met betrekking tot innovatie, productie en onderhoud van staalbanden. Klanten van IPCO willen duurzame productie op grote schaal mogelijk maken. De organisatie bestaat al ruim 120 jaar en is actief in ruim 30 landen wereldwijd.

 

De organisatie kenmerkt zich door een informele, warme en open cultuur, waar verantwoordelijkheid laag in de organisatie ligt en intensief wordt samengewerkt met het Zweedse moederbedrijf op het gebied van rapportages en verslaglegging. De assistent controller werkt samen met en rapporteert aan de Manager Finance & Control in Breda.

Functie

Als assistent controller bij IPCO ben je een belangrijke schakel in het team en heb je de volgende taken en verantwoordelijkheden:

  • Project controle van gemiddeld 4 tot 7 lopende projecten;
  • Verrichten van de maandafsluitingen;
  • Credit controlling (debiteurenbeheer);
  • Controleren van de boekingen verricht door de financieel medewerker;
  • Het doen van de btw-aangifte;
  • Opstellen van complexere specificaties, zoals voor IFRS 16 (Leases);
  • Rapportage naar het Zweedse hoofdkantoor;
  • Je bent actief betrokken bij het verbeteren van de financiële organisatie;
  • Ondersteuning van de Finance Manager en Managing Director.

Functie-eisen

Lefit komt namens opdrachtgever graag in contact met kandidaten met:

  • Een afgeronde bachelor of master opleiding, bij voorkeur op het gebied van finance, accounting en/of gerelateerd werkveld;
  • Relevante werkervaring op het gebied van Finance administration en controlling;
  • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Proactiviteit, gestructureerd werken en nauwkeurigheid;
  • Kwaliteitsgerichtheid, resultaatgericht en het vermogen om goed te communiceren met je team.

Aanbod

Opdrachtgever biedt een aantrekkelijk arbeidsvoorwaardenpakket waaronder een prima salaris, 25 vakantiedagen en 13 ADV dagen, goede pensioenregeling en bovenal een fijne werksfeer met volop ruimte om jezelf te ontwikkelen en te groeien in een prettige werkomgeving. De functie is part-time voor 24 tot 32 uur. 

Sollicitatie

Heb jij interesse in deze vacature of wil jij meer hierover weten, neem dan contact op met de consultants van Lefit of solliciteer via www.lefit.nl:


Paul de Beijer – 06-43282345 / p.debeijer@lefit.nl

 

Wil je op de hoogte blijven van nieuwe vacatures en opdrachten bij klanten van Lefit, schrijf je dan nu in via onze website en/of volg Lefit via onze bedrijfspagina op Linkedin.