Introductie

Voor onze opdrachtgever Steve Madden Europe, een sterk groeiende organisatie in de fashion zijn wij op zoek naar een Applicatiebeheerder die met de organisatie mee wil groeien. Heb jij ervaring met het beheer van applicaties en ben je klaar voor een mooie carrière stap? Lees dan verder!

Organisatie

Steve Madden is geïnspireerd door rock ’n roll en the city that never sleeps, elk seizoen worden on-trend collecties gemaakt met de focus op statement, lef en innovatie. Met miljoenen klanten wereldwijd is Steve Madden nog steeds aan het groeien, vooral in Europa.

De organisatie (Europees Hoofdkantoor) bestaat uit ongeveer 75 medewerkers die, in een mooi en gezellig kantoorpand, samenwerken om de groeiambitie van het merk te verwezenlijken. Het is een sales gedreven organisatie met passie voor fashion en een pragmatisch karakter. Het is niet alleen een werkplek, maar ook een plek waar ideeën worden geboren, samenwerkingen worden gevormd en successen worden gevierd. Steve Madden gelooft dat fysieke nabijheid bijdraagt aan betere communicatie en een hechtere band tussen collega’s.

De producten worden verkocht via het traditionele retail kanaal, eigen (franchise) winkels, online webwinkels en de eigen website. De afgelopen jaren groeit de omzet en organisatie hard en de ambities in Europa zijn groot.

Functie

Als applicatiebeheerder breng je functionele wensen in kaart en werk je samen met de business om applicaties verder door te ontwikkelen, in te richten en te optimaliseren. Met name change- en problem management zijn belangrijke processen. Het betreft onder andere de volgende applicaties: Shopify, Joor, AI tools en DAM (Digital Asset Management). Daarnaast neem je gebruikers en stakeholders mee in de functionele mogelijkheden en adviseer je hen. Ook heb je de vrijheid om te adviseren over nieuwe processen, tools en technieken om de beheerde applicaties naar een nog hoger plan te tillen.

Overige werkzaamheden:

  • Beheren, actualiseren en optimaliseren van meerdere applicaties;

  • Uitvoeren van probleemanalyses;

  • Ontwikkelen en communiceren van werkmethodieken, voorschriften en richtlijnen voor applicaties met medewerkers en opdrachtgevers;

  • Adviseren en schakelen met gebruikers, stakeholders en leveranciers;

  • Meewerken aan diverse IT-projecten.

Functie-eisen

  • HBO werk- en denkniveau;

  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring;

  • Ervaring met het beheer van Shopify is een pre, evenals ervaring met Agile en Scrum werken;

  • Goede communicatieve vaardigheden en analytisch vermogen;

  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;

  • Een oog voor kansen voor optimalisatie en digitalisering;

  • Je bent een echte Teamplayer..

Aanbod

  • Een goed salaris en een eindejaarsbonus;

  • Goede persoonlijke ontwikkel- en opleidingsmogelijkheden binnen de organisatie;

  • Een goede pensioenregeling;

  • Een ontzettend leuk, jong en dynamisch team met regelmatig leuke borrels en uitjes;

Sollicitatie

Heb je vragen/ wil je meer informatie, neem contact op met onze consultant:

Rick Saelman: 06-53311430 / r.saelman@lefit.nl

Op de hoogte blijven binnen jouw vakgebied en van interessante vacatures en opdrachten? Volg onze LinkedIn Bedrijfspagina en meld je aan voor deelname aan onze LinkedIn groep ICT professionals Nederland en België.