Introductie

Ben jij een Projectmanager met enkele jaren ervaring in de IT en/of de overheidssector? Ben je daarnaast toe aan een nieuwe uitdaging binnen een veelzijdig en groeiend bedrijf? Dan komen we graag met jou in contact.

Organisatie

Onze opdrachtgever (+/- 40 medewerkers) is een softwareorganisatie in regio ’s-Hertogenbosch. Zij ondersteunt met haar (financiële) softwareoplossingen, non-profit organisaties bij een juiste beleidsvorming en uitvoering van haar (financiële) diensten. De door hen geboden (suite)oplossing draait in het digitale hart van hun klanten.

Functie

In deze rol ben jij de spil tussen de organisatie en de klant. Klanttevredenheid staat voor jou voorop. Je schakelt makkelijk met de interne afdelingen en de klant met als doel een optimaal resultaat te behalen waarbij projecten binnen de overeengekomen tijd en binnen budget worden opgeleverd.

Werkzaamheden

  • In deze rol zet je projecten op en maak je planningen en projectplannen;
  • Je begeleidt meerdere projecten tegelijkertijd bij verschillende overheidsinstellingen / Gemeentes door heel Nederland en;
  • Je pakt je rol in het interne bid team daar waar het gaat om het beantwoorden van aanbestedingen;
  • Je bewaakt de kwaliteit, het budget en de resources van jouw eigen projecten en zorgt voor goede tussentijdse evaluaties, oplevering en eindevaluaties;
  • Je rapporteert periodiek over de voortgang van de projecten aan alle stakeholders, zowel intern als bij de klant;
  • Je werkt op constructieve wijze samen met de verschillende interne afdelingen en medewerkers van de klant;
  • Je schakelt probleemloos in je communicatie tussen bestuurlijk, management en uitvoerend niveau.

Functie-eisen

  • HBO werk- en denkniveau
  • 2 tot 5 Jaar ervaring als projectmanager binnen de IT- of overheidssector;
  • Communicatief vaardig, een professionele gesprekspartner voor de klant op tactisch en strategisch niveau;
  • Je hebt een resultaat- en klantgerichte instelling en weet de klant optimaal te faciliteren;
  • Je hebt een positieve instelling en gaat graag uitdagingen aan;
  • Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

Aanbod

  • Een bruto startsalaris van EUR 3.000 tot EUR 4.000, vakantiegeld en bonus van gemiddeld 12%;
  • Een leaseauto, laptop en telefoon en de mogelijkheid tot aanschaf van een leasefiets met abonnement;
  • Alles wat je nodig hebt om jouw werk goed uit te kunnen voeren, zoals een laptop, telefoon met abonnement, een goede thuiswerkplek.
  • Collectieve verzekeringen en de mogelijkheid tot aanschaf van een leasefiets;
  • 26 Vakantiedagen, met de mogelijkheid om er jaarlijks max. bij 10 te kopen;
  • Volop mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen via trainingen en opleidingen;
  • Werken in een leuke vooruitstrevende organisatie, waar regelmatig leuke team- activiteiten en personeelsuitjes georganiseerd worden.

Sollicitatie

Solliciteren kan via onderstaande ‘Sollicitatie’ button

Heb je vragen/ wil je meer informatie, neem contact op met één van onze consultants:

Rick Saelman: 06-53311430 / r.saelman@lefit.nl
Aukje Koks: 06-37446812 / 
a.koks@lefit.nl

Op de hoogte blijven binnen jouw vakgebied en van interessante vacatures en opdrachten? Volg onzeLinkedIn Bedrijfspaginaen meld je aan voor deelname aan onzeLinkedIn groepICT professionals Nederland en België.