Introductie

Heb jij enkele jaren ervaring als Accountmanager in een B2B omgeving en wil je als Accountmanager Projecten in de keukenbranche (40 uur) bijdragen aan de verdere groei van een familiebedrijf met een mooie historie? Lees dan snel verder!

Organisatie

ASWA Keukens is al sinds 1977 een succesvol familiebedrijf met een ambitieuze, groeiende organisatie en ruim 45 jaar ervaring. Een bedrijf waarbij de klant centraal staat. Dat geldt niet alleen voor consumenten, maar ook voor zakelijke klanten. Zij kunnen terecht in één van de vier showrooms in Nederland (Dordrecht, Helmond, Hilversum en Uden). De organisatie levert keukens in zeer uiteenlopende prijsklassen om aan de uiteenlopende klantwensen te kunnen voldoen. Hiervoor wordt onder meer samengewerkt met vooraanstaande merken inbouwapparatuur, waaronder Gaggenau, Miele, Etna, Pelgrim en Siemens. Als klant kun je onder meer bij ASWA Keukens terecht voor een Silverline of SieMatic keuken. 

Naast de verkoop aan particulieren levert ASWA ook keukens voor (nieuw)bouwprojecten in heel Nederland. Het bedrijf maakt hiervoor gebruik van een eigen projectafdeling, een eigen montagedienst en een logistieke afdeling. 

Functie

Als Accountmanager Projecten speel je een cruciale rol in het leveren van keukens bij (nieuw)bouwprojecten. Het motto “samen naar een tevreden klant” staat centraal in al je werkzaamheden. Ben je een ervaren accountmanager met een groot netwerk in West-Nederland?

Als Accountmanager Projecten ben je verantwoordelijk voor het acquireren van klanten. Daarbij gaat het zowel om koude als warme contacten. Je bouwt relaties op met aannemers, projectontwikkelaars, investeerders en andere relevante partners. Je speelt een belangrijke rol bij het genereren van nieuwe klanten en het uitzetten, opvolgen en controleren van offerte aanvragen. Je werkt nauw samen met de verschillende afdelingen van de organisatie om projectaanvragen van A tot Z succesvol te implementeren.

Functie-eisen

Wij zijn op zoek naar een kandidaat met: 

  • HBO werk- en denkniveau;
  • ervaring binnen de bouw- en/of interieurbranche;
  • een aanzienlijk netwerk in de regio Noord-Holland, Zuid-Holland of Utrecht;
  • goede communicatieve- en onderhandelingsvaardigheden;
  • een klantgerichte instelling;
  • analytisch vermogen en een resultaatgerichte instelling;
  • rijbewijs (B).

Aanbod

  • een uitdagende, afwisselende baan, waarin je vertrouwen krijgt en veel ruimte is voor eigen initiatief
  • een prettige werksfeer
  • de mogelijkheid om gedeeltelijk vanuit huis te werken
  • een passend salaris 
  • een lease auto
  • goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een gunstige pensioenregeling
  • laptop en telefoon

Sollicitatie

Zie jij jezelf terug in deze omschrijving? Solliciteren kan via onderstaande ‘Sollicitatie’ button

Heb je vragen of wil je meer informatie over deze vacature neem dan contact op met een van onze consultants: Lisa van Ool 06 11 484 383 of Stefan Videler 06 43 175 752

Niet jouw vacature? We kijken graag naar mogelijkheden passend bij jouw ervaringen en ambities. Deel dan vrijblijvend je CV. Lefit leert je graag kennen!

Wil je op de hoogte blijven binnen jouw vakgebied en van interessante vacatures/opdrachten? Meld je dan aan voor deelname aan een van onze LinkedIn groepen.