Introductie

Wil jij als Accountmanager het verschil maken in de wereld van farmacie? En met jouw expertise en passie direct bijdragen aan het verbeteren van de gezondheidszorg? Lees dan snel verder!

Organisatie

PharmaPartners (onderdeel Total Specific Solutions) ontwikkelt en beheert zorgsystemen voor de eerstelijns zorg. Zij leveren software voor apotheken, huisartsen, huisartsenposten, ziekenhuisapotheken, medisch specialisten, geïntegreerde eerstelijns zorgorganisaties en patiënten. In ruim 40 jaar tijd hebben ze zich ontwikkeld tot dé marktleider op het gebied van software in de eerstelijnszorg. Daar kan jij een bijdrage aan leveren! De organisatie is hecht en transparant. Van werkvloer tot directiekamer: overal heerst een prettige, informele sfeer en staan open en eerlijke collega’s voor je klaar.

 

Je gaat aan de slag binnen de business unit Farmacie. Deze unit ondersteunt apothekers, met software die ingezet wordt om de kerntaken van de apotheek uit te kunnen voeren. Wij helpen apothekers om efficiënt te werken waarbij de medicatie veiligheid van de patiënt continu wordt bewaakt.

Functie

Als Accountmanager Software Apotheken bij PharmaPartners ben je verantwoordelijk voor het onderhouden en versterken van relaties met apothekers en hun teams, voornamelijk in Zuid-Nederland. In deze functie focus je op het identificeren van nieuwe verkoopkansen en het beheren van bestaande klantrelaties. Je werk omvat het coördineren van aanbestedingen, hercontracteringen en het opvolgen van verkooptrajecten. Je bent gesprekspartner op alle niveaus,  luistert naar de actuele uitdagingen die de apotheker heeft en vertaalt dit vervolgens naar de inzet van bestaande of nieuwe oplossingen waarmee je verkoopkansen creëert. Uiteraard houdt je markt en klantbehoeften nauwlettend in de gaten en speel je in op de ontwikkelingen op de markt.

Communicatievaardigheden zijn belangrijk in deze rol, aangezien je zult fungeren als de primaire link tussen de klanten en Pharmapartners. Het is jouw taak om ervoor te zorgen dat afspraken en leveringen correct worden nagekomen en om snel en adequaat te handelen als dit niet het geval is.

Deze functie vereist iemand die goed zelfstandig kan werken, iemand die zich gemakkelijk aanpast aan veranderende situaties. Je bent communicatief vaardig, ambitieus en hebt een flinke dosis lef.

Functie-eisen

  • Je hebt een HBO/WO werk- en denkniveau;
  • Je hebt ruime werkervaring in de apotheekbranche;
  • Je hebt ervaring in sales en bent een relatiebouwer;
  • Je bent geïnteresseerd in de marktontwikkelingen en de uitdagingen bij de klanten;
  • Je bent 32-40 uur beschikbaar.

Aanbod

  • €500,- persoonlijk budget te besteden aan bijvoorbeeld een sportabonnement of eigen ontwikkeling;
  • Extra budget voor opleidingen binnen jouw vakgebied en deelname aan een intern opleidingsprogramma;
  • Een hechte, open werksfeer met behulpzame, eerlijke en toegankelijke collega’s;
  • 26 vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld; eventueel kun je zelfs nog 5 extra vakantiedagen erbij kopen (naar rato);
  • Lease auto;
  • Pensioenregeling;
  • Collectieve zorgverzekering;
  • Goede balans tussen werken op kantoor en vanuit huis; en altijd een top werkplek;
  • Variabele beloning die met je meegroeit;
  • Een baan die jou uitdaagt bij een organisatie die bijdraagt aan de samenleving.

Sollicitatie

Zie jij jezelf terug in deze omschrijving? Solliciteren kan via onderstaande ‘Sollicitatie’ button


Heb je vragen of wil je meer informatie over deze vacature neem dan contact op met een van onze consultants:


Willemijn van de Crommenacker +316-52405601

of

Lisa van Ool +316-11484383


Op de hoogte blijven binnen jouw vakgebied en van interessante vacatures en opdrachten? Volg onze LinkedIn Bedrijfspagina en meld je aan voor deelname aan onze LinkedIn groep ICT professionals Nederland en België.